15. ročník cyklovýletu z Děčína do Königsteinu

Pár fotek z cyklovýletu modelářů. Kdo jste nemohl jet, škoda, bylo docela příjemný počasí a dobrá parta lidí.

Příští rok se cyklovýlet ponese ve stylu „Retro“.  Takže po dlouhých rocích se pojede v původní trase, Kralupy – Děčín. Datum a podrobnosti ještě budou upřesněny.

Zdraví všechny Josef a Michal, autor foto.

Když cylovýlet, tak se vším všudy a tak jsme už v pátek odpoledne a na kolech vyrazili s Pepou z Kladna směr Kralupy na vlak do Děčína. Je to v podstatě 27 km a z kopce. Nocleh v Děčíně byl v Hotelu „Pošta“. Už nikdy!!! V sobotu ráno jsme se sešli na určeném místě u nádraží a po prvním společném fotu cca v 9:30 jsme volným tempem při rychlosti 15-17 km/h vyjeli. První zastávka na doplnění potřebných tekutin v Dolním Žlebu. Hranice jsme překročili v 10:50 a po občasných zastávkách na odpočinek, ochutnávek místních dobrých moků, focení a kocháním se za slunného počasí krásné krajiny jsme byli ve 12:45 v Königsteinu. Byl čas oběda a tak se stalo. Zpáteční cesta se zastávkou opět v Dolním Žlebu na vynikající místní kuchyni byla celkem rychlá a tak rozchod v Děčíně po sposledním společném fotu byl po páté hodině. Po hygienické očistě jsme se prošli večerním Děčínem a po skvělé večeři v Indické restauraci „Taj Mahal“ (doporučuji) na kutě. Další etapa do Litoměřic byla jen pro silné jedince :-). Vzhledem k tomu, že jsme zůstali s Pepou sami a tak jsme si to upravil. Z Děčína vlakem do Ústí, dál po pravém břehu k přívozu v Žernosekách se zastávkou v bufátku „U Plavčíka“ na klobásku, po převezení převozníkem na druhý břeh, odkud je to kousek na nádraží do Lovosic. No a pak už jen vlakem přes Prahu do Kladna. Celkem to dalo necelých 120 km. Těšíme se na příští rok a na jinou trasu.